How the Brain Learns Language, and What It Means for Teaching

Cognitive, Neuroscientific and Educational Perspectives on First and Second Language and Reading Acquisition

מועדים:

23 ביוני 2021, שעות 20:30 עד 22:30

היקף:

2 שעות אקדמיות

מרצים / מנחים:

James R. BoothTali BitanVedran Dronjic

שפות ומערכות כתיבה שונות, נבדלות זו מזו באספקטים רבים. שונות זו באה לידי ביטוי במערכות של "דרישות" אוניברסליות וייחודיות הנמצאות בבסיסה של רכישת שפה (הן בשפת אם והן בשפה נוספת).

במפגש הנוכחי ייחשפו המשתתפים לשלוש הצגות  – השתיים הראשונות תעסוקנה באספקטים עצביים וקוגניטיביים של התפתחות קריאה אצל ילדים דוברי עברית, אנגלית וסינית, ואילו השלישית תספק ממתאים לאסטרטגיות הוראה של אוצר מילים בשפה נוספת.