כלים להצלחה בשיווק ובמכירה של הלימודים במכללה

קטגוריה: old

מרצים: דני בילדהיים

נושאי הסדנה

  • מהפכת השיווק: ה"שדות" או "המגרשים" שבהם הסטודנטים הפוטנציאליים שלנו מחפשים כיום אפשרויות להרשמה ללימודים.
  • הייצוג של המכללה ושל המסרים שלה ברשתות החברתיות.
  • פילוח הסטודנטים הפוטנציאליים, הדיוק בצורכיהם ובתועלות שהם מבקשים.
  • עוצמות המכללה; התגברות על נקודות שבהן למתחרים יש יתרון על פנינו, ו"מודיעין עסקי" לטובת התהליך השיווקי.
  • עיצוב תהליך המכירה ושלביו.
  • תפיסת תהליך המכירה; הכרת הערוצים וה"תחנות" שיש בתהליך מכירת הלימודים במכללה והקורסים במסלולים השונים.
  • ה"מה" – מיקוד המכירה: מה אנו מוכרים ומה יש לעשות כדי למכור בכל אחד מערוצי המכירה (כתוב/טלפוני/פרונטלי).
  • ה"איך": מיומנות מכירת המוצר הלימודי – דגשים על רכיבי המכירה העיקריים + תרגול
  • כלים לבירור הצרכים הממוקדים של הפונה.
  • שימוש אפקטיבי ב"קשת התועלות" – שימוש מושכל בטקטיקות שכנוע ממוקדות לקוח בשיחת המכירה.
  • הסגירה: הכרת טכניקות לסגירת עסקה + תרגול
  • טיפול בהתנגדויות: פיתוח "בנק תשובות" לשאלות ולהתנגדויות רווחות.
  • טכניקות לטיפול בהתנגדויות הלקוח – הכרה ואימון.
  • שמירת קשר לאחר שיחות מכירה שלא נסגרו: איך לא להרגיש "נודניק" ואיך ליצור מחויבות לקבלת החלטה (רצוי חיובית)…

שיטת הפעילות

הסדנה תדגיש את ההיבט המעשי וההתנסותי באמצעות שימוש בכמה דרכי הוראה: ביצוע סימולציות וניתוחן, ניתוח אירועים מהשטח, הרצאה משתפת, תרגול בזוגות ובשלשות, וצפייה בסרטונים.

מסגרת להשתלמות

יש שתי חלופות להשתלמות:

  1. קורס במכללה המזמינה, עבור הצוות האורגני של המכללה.
  2. השתלמות במכון מופ"ת, משותפת למשתתפים מכמה מכללות.

היקף: 6 שעות אקדמיות

מועד:

מחיר: 250 ש"ח

מרצה: –  דני בילדהיים יועץ ארגוני; בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במדעי ההתנהגות; בעל ניסיון מקצועי של 25 שנה בייעוץ ארגוני, באימון עסקי ואישי ובהנחיית סדנאות; השתתף והדריך בקורס NLP ובמיינדפולנס.

 

 

מחיר:

קטגוריות: , תגית: