
כלים להצלחה בשיווק ובמכירה של הלימודים במכללה
מרצים:
דני בילדהיים
נושאי הסדנה
- מהפכת השיווק: ה”שדות” או “המגרשים” שבהם הסטודנטים הפוטנציאליים שלנו מחפשים כיום אפשרויות להרשמה ללימודים.
- הייצוג של המכללה ושל המסרים שלה ברשתות החברתיות.
- פילוח הסטודנטים הפוטנציאליים, הדיוק בצורכיהם ובתועלות שהם מבקשים.
- עוצמות המכללה; התגברות על נקודות שבהן למתחרים יש יתרון על פנינו, ו”מודיעין עסקי” לטובת התהליך השיווקי.
- עיצוב תהליך המכירה ושלביו.
- תפיסת תהליך המכירה; הכרת הערוצים וה”תחנות” שיש בתהליך מכירת הלימודים במכללה והקורסים במסלולים השונים.
- ה”מה” – מיקוד המכירה: מה אנו מוכרים ומה יש לעשות כדי למכור בכל אחד מערוצי המכירה (כתוב/טלפוני/פרונטלי).
- ה”איך”: מיומנות מכירת המוצר הלימודי – דגשים על רכיבי המכירה העיקריים + תרגול
- כלים לבירור הצרכים הממוקדים של הפונה.
- שימוש אפקטיבי ב”קשת התועלות” – שימוש מושכל בטקטיקות שכנוע ממוקדות לקוח בשיחת המכירה.
- הסגירה: הכרת טכניקות לסגירת עסקה + תרגול
- טיפול בהתנגדויות: פיתוח “בנק תשובות” לשאלות ולהתנגדויות רווחות.
- טכניקות לטיפול בהתנגדויות הלקוח – הכרה ואימון.
- שמירת קשר לאחר שיחות מכירה שלא נסגרו: איך לא להרגיש “נודניק” ואיך ליצור מחויבות לקבלת החלטה (רצוי חיובית)…
שיטת הפעילות
הסדנה תדגיש את ההיבט המעשי וההתנסותי באמצעות שימוש בכמה דרכי הוראה: ביצוע סימולציות וניתוחן, ניתוח אירועים מהשטח, הרצאה משתפת, תרגול בזוגות ובשלשות, וצפייה בסרטונים.
מסגרת להשתלמות
יש שתי חלופות להשתלמות:
- קורס במכללה המזמינה, עבור הצוות האורגני של המכללה.
- השתלמות במכון מופ”ת, משותפת למשתתפים מכמה מכללות.
היקף: 6 שעות אקדמיות
מועד:
מחיר: 250 ש”ח
מרצה: – דני בילדהיים יועץ ארגוני; בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במדעי ההתנהגות; בעל ניסיון מקצועי של 25 שנה בייעוץ ארגוני, באימון עסקי ואישי ובהנחיית סדנאות; השתתף והדריך בקורס NLP ובמיינדפולנס.
