בחזרה לעתיד 2024

סדרת מפגשי וובינר של ערוץ המו''פ לטכנולוגיה וחדשנות בחינוך, מכון מופ''ת

מועדים:

שבוע שיחל מה-30 ביולי 2023, כל יום יכלול מפגש מעניין ומעורר מחשבה על נושא ייחודי בשעות 11:30-10:30

מרצים / מנחים:

ד"ר אפרת פירסטיובל טלערן עדי ציובןערן רביבפרופ' גורן גורדון

השנה המפגשים יעסקו בכניסה של הבינה המלאכותית לעולם החינוך מנקודות מבט שונות: הערכה, פרסונליזציה, למידה חברתית רגשית, שינויים טכנולוגים, קידום מיומנויות רכות ועוד…

אנו מזמינים אתכם לסדרת מפגשי השראה ולמידה על הדרכים שבהן הבינה המלאכותית יכולה להשפיע על תהליכי ההוראה למידה והערכה.

נפגש בשבוע שיחל מה-30 ביולי 2023, כל יום יכלול מפגש מעניין ומעורר מחשבה על נושא ייחודי בין השעות 10:30-11:30 בבוקר.

מוזמנים להירשם פעם אחת בלבד , לאחר הרישום תקבלו קישור כניסה לזום התקף לכל המפגשים, בכל עת תוכלו לבחור לאיזה מפגש/ים תרצו להצטרף.

ההשתתפות היא ללא תשלום

 

30.7.23
הערכה ובינה מלאכותית

האם בינה מלאכותית שינתה את כללי המשחק? במפגש המרתק הזה נבחן מחדש את הכללים מה השתנה ומה התחדד?
כיצד לשלב בינה מלאכותית בהערכה מעצבת?
האם לשלב בהערכה מסכמת?
נציג רעיונות ודוגמאות ליישום
ונדון במיומנויות הנדרשות מנשות ואנשי הוראה.

ערן עדי ציובן וד"ר אפרת פירסט, מכון מופת

31.7.23
פרסונליזציה של למידה – הזדמנויות ואתגרים

למידה מותאמת אישית היא כבר זמן רב החלום של אנשי חינוך בישראל ובעולם.
הופעת ה-AI ו-GPT בפרט מאפשרת לחלום לקרום עור וגידים ולהפוך למציאות.
עם זאת, ישנם עדיין מספר חסמים ואתגרים בהטמעת גישה של פרסונליזציה בלמידה,
הנוגעים באופן טבעי לתפקיד המורה, תהליכי ניטור ובקרה של הלמידה ויצירת סטנדרטים אחידים ללמידה ולהערכה.
במסגרת ההרצאה אסקור מספר גישות וכלים לפרסונליזציה של למידה בדגש על עולמות
הלמידה הארגונית, ואצלול לעומק של דילמות ארגוניות וחינוכיות העולות מהמודלים השונים.

ערן רביב, מנכ"ל חברת טיילור-אד

1.8.23
בינה מלאכותית בחינוך באמצעות כלי Microsoft

בשנה הקרובה נראה את הבינה המלאכותית נכנסת לתחומים רבים
שאנו מכירים, היא הולכת להשפיע על דרכי העבודה שלנו וגם על הדרכים
בהם אנו לומדים ומלמדים.
אנו מזמינים אתכם להיחשף לפיתוחים החדשים של מייקרוסופט בתחום ולגלות איך השנה הקרובה שלנו תיראה.

בני עטיה, Microsoft Education

2.8.23
קידום מיומנויות רכות ולמידה חברתית רגשית עם רובוטים עוזרי הוראה

קיים עניין גובר בהקניית מיומנויות "רכות", מיומנויות המאה ה-21.
על-מנת לקדם מיומנויות אלו, נדרשים להם מדדים וכלי הערכה אובייקטיביים.
בהרצאה זו אציג מחקרים חדשים בהם פיתחנו כלי הערכה מבוססי מודל למיומנויות רכות, וכיצד אנו משתמשים ברובוטים חברתיים ודמויות וירטואליות כעוזרי הוראה לקדם אותם. אציג מחקרים על סקרנות, חשיבה חיובית, עבודת צוות ותקשורת.
פיתוחים אלו יכולים לקדם עידן חדש בחינוך, בו רובוטים חברתיים ינגישו את הפדגוגיה הטובה ביותר לקידום מיומנויות המאה ה-21.

פרופ' גורן גורדון, אוניברסיטת ת"א

3.8.23
עכשיו תורכם- שאלות לצוות המומחים

במפגש נענה על שאלות נבחרות שנשלחו מקהל המשתתפים,
הקשורות לתכנים שהופיעו בסדרת המפגשים "בחזרה לעתיד 2024"
יש לכם כבר שאלה? שלחו אותה בטופס השאלות

צוות המו"פ מכון מופת