תיאור
עיון ומחקר בחינוך
- בועז צבר
סתירה והתנגדות: ביקורת על אידאל ה"הרמוניה" באידאולוגיות החינוך האינדיבידואליסטי - חגית ענבר-פירסט
עמדות מורים כלפי פנייה לעזרה או הימנעות ממנה בהתמודדות עם בעיות התנהגות בכיתה - רנדה עבאס, דבורה קורט
תרומתן של תכניות הלימודים במקצועות: מורשת דרוזית, ספרות ערבית, של"ח וידיעת הארץ לעיצוב הזהות ולהעמקת תחושת האזרחות של המתבגר הדרוזי – חקר מקרה - יעל אדרי, נצה מובשוביץ-הדר
מורים למתמטיקה מתגייסים לחינוך לערכים - תמי אייזנמן
קשרים בין ספר הלימוד, המורה והכיתה: שימוש בחומרי הוראה במתמטיקה - רוני לידור, רחל טלמור, נעמי פייגין, ברברה פרסקו, חגי קופרמינץ
התכנית "מתווים מנחים להכשרה להוראה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל" בראי המלצות קודמות לרפורמות בימי היישוב ובשנות המדינה: ניתוח השוואתי - מירי ימיני, יוסי בן-ארצי
יישום תהליך בולוניה במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל
ספרים על שולחן המערכת
- אורי בן צבי
הומניזם ישראלי: מציונות רוחנית לזהות ישראלית/ ראובן גרבר - חמוטל בר-יוסף
"כי מרה מאד הדעת" – עת הגיבורה האינטלקטואלית-יוצרת בסיפורת של אלישבע (ביחובסקי) ולאה גולדברג/ רבקה אלינב - דוד נבו
הערכה כתהליך מכוון/ ברברה פרסקו, חרותה ורטהיים, רבקה לזובסקי