דפים 56 – גיליון בנושא מודל השותפות-עמיתות בחינוך

ספר מודפס
25
ספר מקוון
0
מק"ט: אין מידע קטגוריה:

מדור: כתב עת דפים

הכותבים: דיצה משכיתדן ענברזמירה מברך

שנה: 2013

קטגוריה: "כתב עת אקדמי - דפים"

שימו לב!

לאחר רכישת ספר מקוון, קריאתו תתאפשר אך ורק באזור האישי שבאתר חנות הספרים.
לא ניתן להוריד את הספר למחשב או לטלפון הנייד - לא בפורמט PDF ולא בכל פורמט אחר.

תיאור

עיון ומחקר בחינוך

  • דיצה משכית, זמירה מברך
    אפשר גם אחרת: הכשרה להוראה על פי מודל שותפות-עמיתות בדגם ה-  PDS
  • סלמאן עליאן, אלכסנדרה דניאל-סעד
    מעבר מהדגם המסורתי בהתנסות המעשית לדגם השיתופי – סיסמה או צורך השעה?
  • תילי וגנר, אביבה קליגר
    ועדת היגוי כמובילת מדיניות במערך ה-  PDS
  • אילנה רונן
    סיפור של שותפות – מעטפת ומהות: קידום הוראת מדע וטכנולוגיה במערך של 'שותפות מכללה-בית ספר'
  • גלעדה אבישר, גילה ווגל
    שותפות רבת-שנים בין מכללה לחינוך לבין בית ספר לחינוך מיוחד
  • חנה עזר, תמי ראובני, נורית מירב, חיותה רגב
    'נרטיבים של השתתפות' להבניית עמיתות מכללה-בית ספר: חקר מקרה
  • סאמי מחאג'נה, עדנאן יאסין, עלי ותד, מוחמד מוחסן
    ללא רצונם בשירות ההוראה: קשייו ומניעיו של המורה החונך הפועל במסגרת בית הספר להתפתחות מקצועית
  • אילנה דרור, אורית דהן
    שיח של מדריכים פדגוגיים בקהילות לומדים במערך הכשרה להוראה בדגם ה- PDS
  • אביבה קליגר, ענת אוסטר
    מאפייניהם של מורים חונכים ילידים  (native) ושל מורים חונכים מהגרים (immigrant) המלמדים בבתי ספר לפיתוח מקצועי
  • בלהה בשן, רחל הולצבלט
    "הקשר המתוק": סטודנטים מספרים על שיתופיות ועבודת צוות במסגרת התנסותם המעשית ב- PDS
  • ראיד זידאן, סלמאן עליאן
    שביעות הרצון של סטודנטים אשר מתנסים בהוראה לפי דגם ה- PDS מהעבודה המעשית ומהגורמים המעורבים בה סתירה והתנגדות: ביקורת על אידאל ה"הרמוניה" באידאולוגיות החינוך האינדיבידואליסטי

ספרים על שולחן המערכת

  • גבריאל בוקובזה
    אפרת קס (2012). לא לפחד מהפחד: תחושת מסוגלות אישית ומקצועית בהוראה
  • עדנה ענבר
    משה דב כספי (2013). חכמת ילדים אור כוכבים
  • חגית ענבר-פירסט
    שונית רייטר, יונה לייזר וגלעדה אבישר (עורכים) (2011). שילובים: מערכות חינוך וחברה
  • סבינה שביד
    רחל שליטא (2013). דיאלוג עם אמנות – הדרכה דיאלוגית לאמנות בת-זמננו