תיאור
מחקר ועיון בהכשרה ובהוראה
-
שלמה בק
על כמה מבעיות הקונסטרוקטיביזם הרדיקלי – מגבלות החקר
-
יעל פויס
הוראת ספרות בין מורשת תרבותית לשיח רב-תרבותי
-
פסיה צמיר, דינה תירוש
האם ייצוג השאלה קובע את הפתרון ? המקרה של האינסוף האקטואלי
-
חנה עזר, שוש מלאת, דורית פטקין
תפיסת האוריינות במתמטיקה בקרב העוסקים בחינוך מתמטי: מאוריינות במתמטיקה לאוריינות מתמטית
-
עופרה ניר גל, פנינה קליין
השימוש במחשב בגיל הרך בתיווך מבוגר או בלעדיו – לקידום פעילותם הקוגנטיבית של הילדים
-
נאווה בן גליםבוגרים מלווים בוגרים – הדרכת עמיתים מורים ותרומתה להתפתחות הפרופסיונלית
-
בלהה פלדמן
גישה יצירתית וכלי עזר למורה: שימוש באמצעים מתחום התאטרון להכשרת מורים
תגובות
-
גד יאיר
פעילות מחקרית במכללות: מהחלום למציאות
-
ישעיהו תדמור
שילוב בין "תרבויות הכשרה"
הזמנה לדיון
-
בן עמי פיינגולד
הוראת הספרות – מקצוע לקראת "הכחדה" ?
במכון מופ"ת
-
יהודית שטיימן
על צוותי הפיתוח
-
עדנה צרפתי
ועדת המחקר הבין מכללתית