מכון מופ"ת – המכון הארצי למחקר ולפיתוח בהכשרת מורים ובחינוך

דפים 72

ספר מודפס
30
שימו לב!

לאחר רכישת ספר מקוון, קריאתו תתאפשר אך ורק באזור האישי שבאתר חנות הספרים.
לא ניתן להוריד את הספר למחשב או לטלפון הנייד - לא בפורמט PDF ולא בכל פורמט אחר.

תיאור

עיון ומחקר בחינוך

יצחק פרידמן, אתי גרובגלד, אריאלה טייכמן-וינברג
נוירופדגוגיה: יישום ממצאי חקר המוח בחינוך וההשלכות על הידע הפדגוגי של מורים מכהנים

רביעה חסיסי-סאבק, לילך לב ארי
"סוף סוף נפגשים איתם": תרומת הלימודים לתואר שני במקצועות החינוך לפיתוחה של מסוגלות בין-תרבותית

דורית אלט, נירית רייכל
למידה מבוססת מִשחוק בהשכלה הגבוהה – אתגרים והזדמנויות: חקר מקרה

נגה מגן-נגר
הערכת התלמידים את מאפייני סביבת הלמידה החדשנית בכיתה: השוואה בין המצב המצוי למצב הרצוי

תרצה גרוס, נאיל עיסא
ידע דיסציפלינרי של מורים למדעים במגזר היהודי ובמגזר הערבי בשלבים שונים של התפתחותם המקצועית

פנינה שטיינברגר
סטטיסטיקה או סדיסטיקה? חרדה מסטטיסטיקה בקרב סטודנטיות במכללה להוראה

אורית גילור, אשרת גזל, שרה זדונאיסקי ארליך, אריאלה דניאל הלווינג
מה יש פה להבין? על תפיסת פרחי הוראה את תהליך הבנת הנקרא

אהוד צמח, ענת זוהר, עלית אולשטיין
מאפייני הכתיבה האקדמית של סטודנטים חרדים

מירית שרון
אזרחים קטנים למופת: דמותו של ״הילד הראוי" בגן החובה בראי האזרחות הטובה 229

יצחק יוגב, אתי רוזנטל, רינת כספי
תפיסת התפקידים של הסייעת ושל הגננת בגן הילדים – הכול בעיני המתבוננת 255

ספרים על שולחן המערכת

גרניט אלמוג-ברקת
מירי ימיני ונטע שגיא (2018). יזמות וחינוך: סוגיות במִנהל ומדיניות

Abstracts

תקצירי המאמרים באנגלית

כתב העת ב-Full Text כ- pdf

דף הזמנות

×
חיפוש ספרים או פעילויות להרשמה?
אפשר לעזור?