תיאור
עיון, מחקר והוראה בהכשרת מורים
-
יהודית לפידות-ברמן, יוכבד יורקובסקי
עמדות מורים באשר להערכת הוראתם באמצעות משוב מתלמידיהם -
משה זילברשטיין, מרים בן פרץ
יצירת קהיליית לומדים בקבוצות של מדריכים פדגוגיים המשתתפים בלימודי התמחות -
מיכל רוזנברג, מירי מונק, ענת קינן
הבחירה בהוראה ותהליך החניכה כחלק מגיבוש הזהות העצמית -
יונה לייזר, חרותה ורטהיים
נכונותם של פרחי הוראה ליישם דרכי הוראה מגוונות ותפיסת יעילותו בכיתות משלבות -
אלה שובל, נועה נאבל-הלר, רוני לידור
טיפוח "אני מאמין מקצועי" בקרב מתכשרים להוראת חינוך גופני: מתאוריה למעשה -
ברוריה בר-גל
התפיסה הדיסציפלינרית של מורי הגאוגרפיה בבית הספר היסודי: חקר מקרה של מורות מומחיות -
נעמי ביתן-פרידלנדר, עמוס דרייפוס, צחי מילגרום
התפתחות מקצועית של מורים למדעים בבית הספר היסודי בעקבות השתלמות מתוקשבת
הזמנה לדיון
- הרב יהודה פליקס
בתגובה לדוח ועדת בן-פרץ - שלומית אבדור
רפורמה בהכשרה ובפיתוח הפרופסיונלי של המורים בישראל – תמצית נייר עמדה לוועדת בן-פרץ - דוד עבאס
הערות לדוח הוועדה לבדיקת הכשרת המורים בישראל
על ספרים חדשים
-
יזהר אופלטקה
המחקר האיכותני בחקר החינוך: מהתיאוריה אל השדה ומהשדה אל התיאוריה