תיאור
תוכן עניינים
-
אורית דהן, אילנה דרור, אביבה קליגר, חנה שגיא, ענת אוסטר-לוינץ, טלי שגיא
תפקיד המדריך הפדגוגי בהכשרת מורים על-פי דגם PDS במסלול העל-יסודי במכללה האקדמית בית ברל
-
מחמוד חליל
תלקיט הוראה (פורטפוליו) כמנוף לשיפור עבודתם של מורי מורים: התנסות במכללה במגזר הערבי
-
מחמוד חליל, ורד סער
"המורה כחוקר" – תובנות של סטודנטיות להוראה מן המגזר הערבי
-
ענת אוסטר-לוינץ, שגיא פייגין
תפיסות של פרחי הוראה הלומדים את הוראת מדעי המחשב כקריירה שנייה אחרי קריירה בתעשיית ההיי-טק וקריירה צבאית
-
אילת דונסקי, אסתר ארגוב, שרון מרם, אפרת רפאלי, יעל נץ
גישה מכוונת-קהילה בהכנת מורים המתמחים בפעילות גופנית לגיל הזקנה
-
חיים אהרונסון, יהודה בר שלום
לפרש זאת אחרת: על יישום גישת העצמי והגישה ההתייחסותית לפענוח מצבים רגשיים (אישיים ובין-אישיים) בקשר מורה-תלמיד
-
יפה מושקוביץ, שמחה שרף
שימוש בסרטים כדרך למידה פעילה בהוראת מדעי החברה
-
סאאיד בשארה, חנה שחר
נגישות חינוכית סביבתית וחברתית לילדים עם מוגבלות
-
אלון פרגמן
מזרח תיכון חדש: ערבית למצוינים מורים בדווים ערבים מלמדים תלמידים מצטיינים בערבית במגזר העברי
להורדת הפרסום במלואו (פורמט pdf)