תיאור
עיון ומחקר בחינוך
- מירי שינפלד, נגה מגן-נגר
פדגוגיה שיתופית וטכנולוגיה מתקדמת: אינטראקציה הדוקה בין פדגוגיה לטכנולוגיה - אליעזר יריב, אורית פורקוש
יחסי אמון והסתרה בהדרכה פדגוגית - אילנה אלקד-להמן, אירינה פיפר
ספרות זיכרון השואה בהכשרת מורים – סיפורו של קורס בישראל ובגרמניה - אורית מיוחס, ברכה קרמרסקי
התנהגות הפנייה לעזרה כאסטרטגיה במודל של הכוונה עצמית בלמידה (SRL) - אורית גילור, מיכאל כץ
כמו כולם או עם כולם? על נכונוּת מורים לעתיד להורות בכיתות משלבות - נעמה מתיתיהו, שלמה רומי
היחס לשילוב תלמידים עם הפרעות התנהגות ומידת האמפתיה אליהם: השוואה בין מורים, הורים ותלמידים - איהאב זבידאת, וליד דלאשה, עבד אלרחמן ח'ליל
בחינת הַקְשרים בין חרדה חברתית לבין גורמים דמוגרפיים, רגשיים-חברתיים וחינוכיים-לימודיים בקרב סטודנטים להוראה בחברה הערבית בישראל - יהודית וינברגר
טיפוח כשירויות הבעה של סטודנטים בהשכלה גבוהה: בין הטמעה ארגונית למימוש פדגוגי - שושי דורפברגר, רוית חיון
בחינת יעילות התרומה של תוספת שעות הוראה באנגלית לשיפור הישגיהם של תלמידים בחטיבת הביניים - רינת כספי, אורית הוד-שמר, עדנה אור
"גננת זה לא מה שחשבתי": תפיסת תפקיד הגננת בקרב סטודנטיות במסלול להכשרת גננות